Rakkauden Metsän kaikki 280 puuta varattiin alle vuorokaudessa!

Seuraava etappi on istutustapahtuma 28.8. klo 17–20. Merkitsethän ajan kalenteriisi, sillä silloin saat istuttaa taimesi muiden puiden ystävien kanssa. Puun varanneet saavat tilaisuuteen vielä erillisen kutsun sähköpostiin lähempänä tapahtuman ajankohtaa.

Rakkauden Metsä istutustapahtuma 28.8.2020

Puut istutetaan yhdessä Rakkauden Metsä piknik-tapahtumassa 28.8.2020 klo 17–20. Paikka on Vuosaaren liikuntapuiston kärki, joka rajautuu Porslahden tiehen. Paikalle pääsee metrolla Vuosaareen, sieltä bussi 96, pysäkki Punakiventie. Tästä on matkaa noin 300 metriä pohjoiseen itse tapahtumapaikalle. Omalla autolla tulijat voivat pysäköidä Vuosaaren liikuntahallin P-paikalle, osoite Pallokuja.

Toivomme kaikkien puun varanneiden osallistuvan istutustapahtumaan. Paikalla on lapioita, multaa ja kastelukannuja. Omat eväät mukaan!

Paikan päällä on myös mahdollista liittyä Rakkauden Metsä -yhteisöön ja lahjoittaa sen kautta rahaa Luonnonperintösäätiölle ikimetsien suojeluun. Katso www.rakkaudenmetsa.fi. Voitte myös ladata kuvan Instagramiin käyttämällä @rakkaudenmetsa ja #rakkaudenmetsä ja kertoa juuri teidän puunne ja rakkautenne tarinan.